+372 58577 194
Закрыть корзину
Ostukorv: 0 (tühi)

Tooted puuduvad

0,00 € Kokku:

Kassasse Jätka ostlemist

Toode on edukalt lisatud ostukorvi
Kogus
Kokku:
Teie ostukorvis on 0 toodet. Teie ostukorvis on üks toode.
Kokku tooteid:
Postikulu kokku:  Kinnitamiseks
Kokku:

Korduma Kippuvad Küsimused

Tooted

 

Mida Teie tooted endast kujutavad ja kuidas neid kasutatakse?

SHOKOsmile tooted on kingituseks mõeldud originaalse kujundusega šokolaadikarbid. Tegu on “kaks ühes” tootega, mis sisaldab head emotsiooni ja kvaliteetset šokolaadi.

 

Miks valida SHOKOsmile tooteid?

SHOKOsmile meeskond töötab usinalt, et pakkuda Teile originaalseid ja huvitavaid kingiideid. Meilt saate 5-15€ eest kordumatu ja maitsva kingituse naisele, mehele, lapsele, sõbrannale jne.

 

Milline šokolaad on karbi sees?

Enamustes karpides on piimašokolaad ilma lisanditeta. Osades karpides on kasutatud ka ainult tumedat šokolaadi või siis pooleks piima- ja tume šokolaad. Tooteinfos on see alati märgitud.

 

Kas karbi sees olev šokolaad on värske?

Šokolaad, mida kasutame, säilib 10 kuud alates tootmiskuupäevast. Arvestama peab, et mõnda aega on toode olnud meil laos, seega järelejäänud säilivusaeg on pisut lühem. Kui toote realiseerimisaeg on lähenemas, siis pakume toodet sõbralikuma hinnaga ja informeerime kliente, et tegemist on tavapärasest lühema säilivusajaga.

 

Kust šokolaad pärit on?

Erinevates toodetes kasutame erinevat toorainet. Kasutusel on nii Euroopa Liidus kui ka nt Ukrainas valmistatud šokolaad.

 

Kas on võimalik karbil olevat elementi või sõna vahetada? Näiteks “Vanaema” muuta “Vanavanaema”-ks?

Kahjuks mitte, valmistoodete kujunduses ei ole võimalik midagi muuta.

 

Kas on võimalik šokolaadikarbi sisu ära vahetada (piimašokolaad tumeda vastu või vastupidi)?

Nagu kujunduse puhulgi, siis ka valmistoote juures ei ole võimalik selliseid muudatusi teha.

 

Kas kõiki tooteid, mida e-poes näen, saan ka tellida?

Just! Kui toode on ajutiselt otsas, siis kuvatakse vastav teade. Teil on seejuures võimalik tellida teavitus e-mailiga, kui toode on uuesti meie laos.

 

Tellimine ja transport

 

Kas ma pean registreerima kasutajaks, et tellimust esitada?

Ei pea. Te saate ostu sooritada külalisena ehk ilma registreerimata. Soovi korral saate ka kiiresti ja mugavalt teha endale konto, mis annab Teile palju rohkem võimalusi.

 

Millised on SHOKOsmile e-poe maksevõimalused?

Tellimuse eest on võimalik tasuda kõige levinumate pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Citadele). Samuti on Teie päralt: Paysera, Paypal ja krediitkaardimakse.

 

Millised tarneviise pakute ja palju maksab tellimuse kohaletoimetamine?

Toote tarnimiseks kasutame vastavalt tellimusele järgnevad postiteenused: Omniva, Itella Smartpost ja DPD pakiautomaadid. Tellimuse kohaletoimetamise maksumus on vahemikus 2,75-2,90 eur sõltuvalt valitud pakiautomaadist. Kui Teie tellimuse summa on vähemalt 50 eur, siis paki saatmine pakiautomaati on Teile tasuta.

 

Kui ma tahan osta rohkem tooteid või suurema summa eest, kas saan mingit allahindlust?

SHOKOsmile e-poest ostes kehtib järgmine allahindluste süsteem:

a) tellimuse summa ületab 69 eur - 10% tellimuse maksumusest

b) tellimuse summa ületab 99 eur - 15% tellimuse maksumusest

Kui Te olete hulgiostja ja soovite meie tooteid edasi müüa, siis võtke meiega ühendust info@shokosmile.ee täpsemate tingimuste läbirääkimiseks.

 

Kui kiiresti Te tellitud kaupu postitate?

Postitame tellimusi igal tööpäeval. Kui tellimus on vormistatud enne 15:00, siis üldjuhul läheb see samal päeval ka välja. Kui peale kella 15:00-i, siis järgmisel tööpäeval.

 

Kas ostetud toodet saab tagastada?

Loomulikult. Kui soovite toodet tagastada, siis palun tehke see 14 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Tagastatav toode peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. Kui tagastamise põhjus on saadud toote mittevastavus tellimusele või praaktoode, siis tagastamisega seotud kulud kannab e-pood. Muudel põhjustel tagastamisel kannab kulud Klient.

 

Kas toode ei saa transpordi käigus kahjustust? Mida teha, kui sain kahjustatud toote?

Kõik tooted pakendame alati väga hoolikalt transpordipakendisse, mis on välja töötatud just meie toodete jaoks, et tagada nende turvaline kohalejõudmine Kliendile. Kui siiski juhtub, et toode saab transportimisel kahjustatud, palun saatke meile koheselt info selle kohta koos transpordipakendi ja kahjustatud toote piltidega. Meie klienditeenindus tegeleb toote asendusega või pakub Teile alternatiivse lahenduse.